24H Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare - Hentai Doujin Works guide.

This is an adult doujin works information site from Japan for overseas.

“300円”で“3P”!“3Pヘルス”シリーズ第3弾は秘密の“いじられ搾精コース……♪地雷系JD“のえる”に「イくな♪」っていじわるに寸止めされて、量産型ほわほわJD“まりあ”に「イッちゃえ♪」って何度も搾り取られて……頭がおかしくなっちゃうくらい気持ちいい“いじられ搾精”で、おにいさんはもうのえるとまりあなしじゃいられないカラダになっちゃうね……♪ [DLsite.com]
【簡体中文版】【両耳舐め300円】3Pヘルスへようこそ♪いじられ搾精コース~地雷系JDのえるのいじわる寸止め射精&量産型JDまりあのあまあま連続射精~【KU100】 By Translators Unite

Price:330 JPY (As of 2024/08/31)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Translators Unite  Works
Release date:Jul/18/2024 0
Scenario:麻倉にいの
Illustration:なな枕
Voice Actor:伊倉える
Age:18+ 
Product format:Voice / ASMR 
File format:WAV 
Supported languages:Chinese Simplified 
Genre:ASMR / Sex Industry / Soapland / Internal Cumshot / Tease / Orgy Sex / Submissive Man / Ear Licking 

Summary [By dlsite.com)

■#01_3Pヘルスへようこそ♪(03:16)
目隠しをしてベッドの上で待つあなたの前に突然のえるとまりあが現れ、お耳をふ~♪
くすくす笑い、優しくお耳をイジめてくれながらプレイの説明をしてくれます♪


■#02_のえる&まりあのお預け/おねだりW耳舐め手コキ♪(24:43)
まずは2人から耳舐め手コキ♪
寸止めが大好きなのえるからは「イくな♪」
ぴゅっぴゅ大好きなまりあからは「イっちゃえ♪」と
左右から相反煽りされたあとは……のえる主導の寸止め手コキ♪
まりあに尿道を抑えつけられ、鬼頭を責められ、
射精したくてもできないまま、ぱんぱんに精液を貯めさせられちゃいます……♪


■#03_のえるのいじわる寸止め騎乗位えっち♪(32:04/フィニッシュ27:15)
たくさん我慢したちんぽを……のえるの生おまんこがぱくり♪
「JDのこと孕ませて人生終わらせたくなかったら……我慢してね?おにいさん……♪」
完全に主導権を握られ、挿入しているのに射精できないまま乳首と両耳を執拗にいじられ……
射精までのカウントダウンをしてくれたと思ったら、それでもまだお預けを食らって……。
やっと射精を許可されると、あなたは何も考えられないまま
避妊してないのえるのおまんこに思いっきり中出ししてしまいます……♪


■#04_まりあのあまあま搾精パイズリ♪(17:23/フィニッシュ10:34,14:33)
次はまりあの番♪出し切ったと思っていたおちんぽをぐっぽりフェラで復活させると、
持ち前のIカップおっぱいでパイズリしてくれます♪
のえるに淫語で責められながら、「いつ出してもいいよぉ♪」と
笑って許してくれるまりあに甘えてすぐに乳内射精♪
でもスイッチが入ったまりあは止まらず……イッた直後のおちんぽをパイズリフェラされ、
無理やりおかわり射精させられちゃいます♪


■#05_まりあの搾り取り逆正常位えっち♪(22:28/フィニッシュ08:44,15:21,19:40)
「まりあのおまんこで、おにいさんのこと、犯しちゃうね♪」
のえるから耳を舐められ、まりあにべろちゅーされながら杭打ちピストンされて、
まりあの避妊済み中出し専用おまんこに為す術もなく中出し……♪
それでも物足りないまりあは、そのまま逆正常位の体勢であなたに覆いかぶさって……
「おにいさんのこと、もっと本気で犯してもいーい?」
耳奥まで2人にぐちゃぐちゃにされ、可愛い女の子に腰へこ種付けプレスされて、
男の子尊厳全部なくなっちゃうようなえっちで絶頂するまりあのおまんこに
金玉の中がからっぽになるまで精液を搾り取られちゃいます♪


■#06_W耳舐め手コキ搾精ピロートーク♪(07:01/フィニッシュ03:08)
最後はゆったりと耳を舐められながらピロートーク……♪
2人から「どっちのプレイのほうがよかった……?」と迫られると、
あなたのおちんぽはまだ反応して……♪
ゆったりと深い耳舐め手コキで、わずかに残った精液も
全部搾り取られちゃいます……♪
指についた精液を舐め取りながら、くすくす笑う2人。
「おにいさんもう……わたしたちなしじゃいられないカラダになっちゃったね……♪」


総再生時間:1時間46分55秒

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



5 + three =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:90388works

Popular now!

New FAQ