24H Bestseller

DLsite top sales

[1st]

DLsite 2nd sales

[2nd]

HDWShare - Hentai Doujin Works guide.

This is an adult doujin works information site from Japan for overseas.

超純愛!! ぽわぽわ可愛い仲良しカワボ彼女との超ラブラブな思い出作り♪ とろとろあま~い2人っきりの生ハメ温泉旅行♪ CV:涼花みなせ様 [DLsite.com]
【簡体中文版】【早期購入特典あり】2人っきりのトロ声&甘イキ温泉旅行♪ 仲良しカップルお泊まりラブラブ生ハメTrippin'♪【KU100収録】 By Translators Unite

Price:924 JPY (As of 2024/09/08)

Buy now

※This price may be changed without a notice. Please check it in a link.

Circle Name:Translators Unite  Works
Release date:Sep/08/2024 0
Scenario:Deep;Dahlia
Illustration:ぽん
Voice Actor:涼花みなせ
Age:R18 
Product format:Voice / ASMR 
File format:WAV 
Supported languages:Chinese Simplified 
Genre:Totally Happy / ASMR / Lovey Dovey / Sweet Love / Lovers / Babyplay / Hand Job / Internal Cumshot / Guided Masturbation 

Summary [By dlsite.com)

しっかり者&甘え上手の彼女’はおり’とのラブラブお泊まり温泉旅行デート!
日常の喧騒を離れて、ゆったりとした非日常での笑顔溢れる超仲良しラブハメ旅行♪
ぽわぽわ可愛い囁き生声を聴かせてもらいながらの密着手コキ、たっぷりなでなで甘やかしてくれる授乳手コキ、ぷりぷりに引き締まった美尻にガンガン激しく打ちつけるパワーセックスでいっぱい思い出作り♪

ラブラブ感溢れるまったりめのプレイから、お互い激しく求め合うラブパコガチ交尾まで――。
オスを誘惑するぽわぽわとした超カワボ彼女のイチャラブご奉仕&激しい交尾で可愛く乱れるシーンを、KU100収録によるなめらか生声音質でぜひご堪能ください!◆トラック01 プロローグ (03:26)
「こんなに素敵な温泉旅館、一緒に来れて…よかったね♪ へへ…♪ だいすき…♪」
「うん、幸せ…♪ いつもこんなにゆっくりできないから、すっごくきもちい…♪」

◆トラック02 貸し切り露天風呂でまったり贅沢カワボ攻撃♪ あまあまボディ密着&甘イキ囁き手コキ♪ (16:42)
「おててしゅっしゅきもちいー? きもちー? えへへ…♪ 女子力たっぷりすべすべ美肌おててで~、たっぷりコキコキしちゃうぞ~ん…?」
「たまたま、ぎゅっぎゅするね…? 男の子のこーこ、きゅんきゅんマッサージで、いっぱい精子作って…? やん♪」
「いいよおかしくなっちゃお…? はおりの声とコキテクで甘イキ、させてあげるね…♪ んっ…♪」
プレイ内容:キス+耳舐め+囁き+手コキ+カウントダウン
☆射精のお時間 15:16

◆トラック03 旅館個室でらぶらぶガチ交尾♪ ラブラブ手つなぎ&仲良く笑いながらぱんぱん正常位♪ (18:23)
「はっ…♪ はっ…♪ はっ…♪ はっ…♪ 奥までいっぱい届いてる…♪ うん、好き…♪ 好きだよ…♪」
「えへへ、そだね♪ おっぱいぷるぷる揺れてるね♪ じっくりぱんぱん突いてくれるからだよ?(笑)
もお、ほんと腰振りスムーズすぎてきもちい♪ きもちいよ♪ うん、いっぱいきもちくしてくれるの好き♪」
プレイ内容:正常位+ポルチオ責め+中出し
☆射精のお時間 16:34

◆トラック04 食後の激しい求めあい&トロ顔堪能♪ ぽわぽわ彼女と乳首さわりあいっこ騎乗位で思い出作り♪ (15:11)
「きもちい? 女の子のお下品下半身腰振り…♪ あったか体温のデカお尻、いっぱい感じて…?」
「んあんっ♪ 乳首指でくにくにしながらおまんこさわさわらめっ…!(笑) らーめ♪ らめらめらめ♪ イっちゃう♪(笑)
 こーら♪ いうこと聞きなさいっ♪」
プレイ内容:騎乗位+乳首舐め+中出し
☆射精のお時間 12:54

◆トラック05 眠れない夜の甘やかしwith生おっぱい♪ はだけた浴衣でおっぱい放り出し&なでなで授乳手コキ♪ (14:19)
「あん…♪ あーちゅぱちゅぱ、きた…♪ きたぁ…♪ んへへ…♪
 んひゃんっ――!? んもお、いきなりすぎー♪ おっぱいがびっくりしちゃうよお♪」
「いい匂いがする白くて大きいたわたわおっぱい…♪ いっぱい包まれながらしゅっこしゅっこされるの、気持ちいい、気持ちいい〜…♪
 しゅこ、しゅこ、しゅこ、しゅこ、しゅこ、しゅこ、しゅこ、しゅこ…♪」
プレイ内容:授乳手コキ+耳舐め+パイ射
☆射精のお時間 12:32

◆トラック06 エピローグ (03:22)

◆トラックEX ぽわぽわカワボでたっぷり甘イキ囁きオナサポ♪ まったり耳舐め&しこしこ生吐息コール♪ (05:22)
「あーたまたまくくって上がってきたね…♪ ちんちんも上向いて射精の準備しちゃってる…♪ あっついの、いっぱい出してね…?♪」
「はぁーい、ぴゅるぴゅるぴゅるぴゅるぴゅるぴゅるぴゅるぴゅる…♪
 せーし♪ せーし、びゅー♪ お射精上手♪ お射精上手♪」
☆射精のお時間 04:10

◆フリートーク (03:26)
はおり役・涼花みなせ様によるフリートークです。CV:
 涼花みなせ -

ジャケットイラスト:
 ぽん -

シナリオ:
 Deep;Dahlia -

企画・制作:
 Deep;Dahlia -

FAQ for this works and circle.
We will answer as much as possible to the question to this works. I'm bad at English, but if that's okay push on button above and send your request.



14 − eleven =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

If you acquire the works introduced on this site in a way other than the regular method, you may be asked for damages from the right holder of the works. This site is intended to promote buy the works to the user who downloaded it illegally of the works.
* This site is not a reach site. All works information on our site is posted with permission of the distributor. There is no illegal content.

Attention!

If you obtain the works described on this site by an unauthorized method such as BitTorrent, you may be sued by the right holder of the works even if you live outside Japan. This site is not a reach site.

Off to works page

Registered:90619works

Popular now!

New FAQ